Ben je niet tevreden, voel je je teleurgesteld, loopt de procedure niet zoals je had verwacht? Schroom dan niet en laat het ons weten. Wij staan open voor een gesprek om onze zorgverlening te kunnen verbeteren. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen.

Als je iets dwars zit of je bent ergens ontevreden over, spreek dan een van onze medewerkers aan. Zij zoeken dan naar een oplossing om je te helpen.

Wil je liever niet in gesprek gaan? Stuur dan een e-mail met een omschrijving van de klacht en je contactgegevens (naam, adres en telefoonnummer) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Afhandeling van de klacht gaat als volgt:

  1. Binnen maximaal 2 weken ontvang je een schriftelijke bevestiging van ontvangst van de ingediende klacht;
  2. We bekijken wat er al gedaan is om tot een oplossing te komen;
  3. We gaan met je in gesprek;
  4. Er volgt een schriftelijke uitspraak;
  5. Eventuele maatregelen worden genomen.

Onafhankelijk oordeel
Wil je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke partij? Stuur dan een e-mail met een omschrijving van de klacht en je contactgegevens (naam, adres en telefoonnummer) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld in de mail dat je graag wil dat jouw klacht door een onafhankelijke partij wordt beoordeeld. De afhandeling van de klacht is hetzelfde als de bovenstaande procedure.

Test